מידע שימושי
מ-1 לארי גאורגי
מגוון רחב של מוצרים
location
כתובת:
מיאקובסקי 12, בטומי, גאורגיה
clock
שעות פתיחה:
מ-8:00 עד 17:00
סגור בימי שני

שוק פארחי ושוק בוני – השוק המרכזי של בטומי

רוצים לראות ולטעום את הכל במקום אחד?

לכו לשוק פארחי המדהים והענקי!

המקומיים קוראים לו גם "בוני" (כמו השכונה בה הוא נמצא) או פשוט שוק / באזאר.
הוא ממוקם ברחוב מיאקובסקי, 12, בבטומי העתיקה, ליד הנמל הימי והתחנה המרכזית. בשטח המסחר תוכלו למצוא גם דוכנים תחת כיפת השמים וגם בניין דו-קומתי מרווח.

מגוון מוצרים בשוק פארחי (בוני)

בקומה הראשונה – קצביות בשפע (כבש, בקר ובשר לבן) וגם פירות וירקות, אקזוטיים וכאלה שצורכים ביום-יום. יש כאן גם חמוצים ורטבים ביתיים, ירק טרי וכמובן תבלינים גיאורגיים ריחניים, תה גיאורגי וקפה בתפזורת. הררי טבק, שורות של צנצנות עם אג'יקה (רוטב פלפלים חריף), טקמלי (רוטב שזיפים) וכל זה מלווה בארומה של קפה ותבלינים.
בקומה השנייה – גבינות ביתיות מתוצרת מקומית, מוצרי חלב, בסטורמה, נקניקים, אגוזים, פירות יבשים וממתקים שונים (צ'ורצ'חלה, קוזינקי, טקלפי, ריבה, מרמלדה וכד').

במבנה נפרד תוכלו למצוא את מחלקת הדגים הטריים

בפארחי יש גם אפשרות לקנות אפרוחים חיים, תרנגולות, ארנבים וחיות מחמד קטנות. אמנם רוב הסיכויים שלא תקנו משם כלום, זה בהחלט יכול להיות כיף לילדים, כמו פינת ליטוף.

בשורה התחתונה, יש כאן מה לעשות, המחירים נמוכים מהמחירים בחנויות, כמו כן, לא צריך ללמד אתכם לנהל מו"מ (אחרת זה לא שוק) כי כבר אמרנו, גיאורגים מאוד אוהבים וטובים במיקוח על המחירים.

ייחודיות השוק פארחי (בוני)

ברור שהמוכרים הגיאורגיים משתמשים בכל הטמפרמנט שלהם כדי להציע את מרכולתם: הם מאוד אמוציונליים, צועקים, קוראים לכם, משכנעים לטעום ולקנות את הסחורה הטובה ביותר (שהיא כמובן אצלם).

כל הקקופוניה הזו היא היופי והייחודיות של השוק הקווקזי.

אגב, מסביב לשוק יש לא מעט מוכרים של חיות משק וגם רוכלים בודדים של פירות וירקות טריים.

בשורה התחתונה, אתם אפילו לא מדמיינים כמה דברים טעימים כדאי לכם לטעום ולהביא הביתה בתור מתנה מגיאורגיה השמשית.
אבל חשוב לא לשכוח את כללי המכס המקומי.

ועד דבר, תושבי המקום טוענים שבשוק הזה יש גם אחת מחנויות חצ'פורי הטובות בבטומי. היא אמנם נראית צנועה, אבל אין על הכנסת האורחים ועל המנות הטעימות והגדולת של המאפה הגיאורגי המסורתי.

השוק נפתח בשעה שבע בבוקר ועובד עד 16:00-17:00. סגור בימי שני. לכיוון הבזאר הזה נוסעות לא מעט מוניות שירות (מס' 24, 25, 55) ואוטובוסים עירוניים (מס' 1 ו-1a, 8 ו-9, 11 ו-12, 15, 101).

חוות דעת על שוק פארחי ושוק בוני – השוק המרכזי של בטומי
בינתיים אין חוות דעת
יש מה לספר?
הוסף את חוות הדעת שלך
Please rate

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא מצאתם טיול שמתאים לכם?
מוזמנים לדבר איתנו

    לא מצאתם טיול שמתאים לכם?